on-line objednávky obědů

vstoupit do systému objednávek


vstoupit do přehledu jídelního lístku


Veškeré požadavky k objednávkovému systému, hlášení poruch,
ztráty hesla a jiné žádosti se realizují přes on-line systém Podpora / HelpDesk.

Každému požadavku je automaticky přiděleno unikátní číslo a je potvrzen na Váš e-mail.

V systému můžete on-line zjistit stav řešení Vašeho požadavku, případně doplnit další informace.
Odkaz na on-line sledování a aktualizaci je doručen v potvrzovacím e-mailu.

Krátký návod pro objednávky a odhlášky obědů

1. Klepněte na výše uvedený odkaz. Vstoupíte do dialogu pro přihlášení.
 2. Vyplňte a potvrďte položku Uživatel a Heslo. Jste přihlášeni do systému a můžete pracovat.
 3. Pro objednávání stravy potvrďte položku Objednávání stravy.
 4. Proveďte požadované změny svých přihlášek a odhlášek.
 5. Změny nezapomeňte uložit potvrzením položky Odeslat.
 6. Pro objednávání stravy je nutné, aby stav konta nebyl v mínusu.
 7. Oběd je možné přes rozhraní odhlásit do 08:00 aktuálního dne.
 8. Oběd číslo 1 je možné změnit na oběd číslo 2 a naopak nejpozději dva dny předem do 14:00.
 9. Ze systému se odhlásíte potvrzením položky Odhlášení uživatele.